|
Sv: Juli-startere 2011
Spist utrolig mye god mat denne uken! Har ikke telt kalorier, først og fremst skal kroppen bli vant med fett. Har ikke ketosesticks, så vet ikke om jeg er i ketose eller ikke Har ikke funnet det noe sted, men nå vet jeg hvor det kan bli kjøpt Har hatt litt ketosesymptomer som at jeg er mye på do, slapp, vondt i hodet og at jeg er ganske tåkete, men idag er det bedre Har ikke hatt noen skikkelige karbo-cravings. Forventet egnetlig det, men så langt har de uteblitt.
Natt til idag hadde jeg en grusom krampe i leggen, noen som har opplevd det samme? Jeg har hatt det før etter å ha festet (vært full) et par dager på rad. Men det har jeg ikke gjort på flere år! derfor er det også lenge siden jeg har hatt en slik krampe. Jeg tar vitaminer og mineraler (magnesium, kalsium og sink av mineraler), og jeg passer på å drikke mye vann.
Vekten er gammel og ikke til å stole på, men i følge den har jeg gått ned en kilo siden søndag. Går jeg ned et halvt kilo til frem til søndag blir jeg kjempe fornøyd Kjøpte en bedre vekt idag, så da blir det lettere å følge med på hva som skjer med vekta.
|