Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-11, 18:01   #54
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av littleme, her.

Hva hvis man har fettet på andre steder? Jeg trodde jeg var rimelig proposjonal, altså gjevnt over feit, men i går fikk jeg høre i forsøk på et kompliment at jeg hadde perfekt overkropp og store bein. Siden jeg er kvinnfolk ser jeg ikke noe positivt i det han sa, og fokuserer kun på hvor store beina mine er, men de er nok ganske store, både lår og legger. Tips?

Hehe. Tips i forhold til hva? Ettersom du spør i en tråd om cocosa og Udo's, altså. Jeg vet liksom ikke om disse oljene diskriminerer på hvor fettet sitter om det var dét du tenkte på, det var bare det at Bittorres som først begynte å snakke om dette hadde kun en liten "pute" på magen som han sier han ble kvitt etter inntak av kokosolje og Udo's.

Store bein, pføy. So what? Betyr bare at du er godt planta på bakken. Tynne bein er oppskrytt, jeg vrikker anklene stadig vekk. Les Robert Crumb's tegneserier. De er en feiring av kvinner med solide ekstremiteter!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat