Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-11, 13:51   #8
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Medisiner en vet kan bremse vektnedgang?

Opprinnelig lagt inn av Kathja, her.

Betennelser ja,dem har vi mange av.Har leddgikt,kroniske muskelfestebetennelser og litt til

Jeg har kronisk smertesyndrom,whiplash,skade i ryggmarg etter prolapser og div ymse ting som gir auau .Bruker forskjellige medisiner og skifter litt på hva jeg tar. Normalt stress har jeg lite av,blir vel smertestress ja og det er vanskelig å kontrollere til tider .

Takk for utfyllendes svar

Lyrica og Nobligan bremser definitivt vektnegangen for meg. Jeg gikk opp 1/2 kilo i måneden på Lyrica og valgte til slutt å slutte med medisinen for det ble en negativ spiral med økt smerte pga økt vekt.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat