|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen, håper dere får en fin, fin dag
Prutti: Ååå så snill du er og hjelper mamman din Høres ut som det blir fint!! Oppussing i huset er egentlig utrolig kjekt arbeid å holde på med - det blir så stor forskjell, veldig takknemlig arbeid
Mens hver tredje dag høres utrolig slitsomt ut da - håper hormonene dine stabiliserer seg snart - og da stabiliserer sikkert vekten seg også
-Og ja, hvis du har noen nye oppskrifter vil vi gjerne ha dem - når man blir litt matlei er det alltid kjekt å ha noe nytt og prøve!
RikkemOr: Velkommet tilbake, kjekt å ha deg her igjen! Godt at du har kost deg i ferien, man må har litt fri av og til - også fra maten - heller ta det inn igjen i hverdagen, det er jo den som teller
MariaB: Enig med deg, en må kunne tillate seg litt ekstra i ferien - men gjerne passe på at det ikke tar helt overhånd, slik at det går greit å ta seg inn igjen når hverdagen kommer - vi skal jo leve
Nå har jeg fått mine kaffekopper og våknet til, så nå er det frokosttid for meg. Har t-kaker igjen fra bakingen i går, så det blir nok det i dag også. Litt sulten nå kjenner jeg
|