Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-11, 10:18   #135
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo

God dag alle saman!

Eg fekk mange konstruktive svar på innlegget mitt i går (klipp og lim inn i anna forum) og det er eg takksam for. Eg har roa meg nokre hakk, og han får koma når han vil, så tek me det derifrå rett og slett. Er ikkje anna å gjera igrunn eg visste jo det frå før, men trong vel berre bekrefting frå andre! Hehe! Er rart med det...

I går åt eg alt for mykje -igjen... Eg er så sugen på maaaat når kvelden kjem, det til tross for at eg ikkje er svolten! I går åt eg havregryn, samt lavkarboknekkebrød med geitost og syltetøy.... Ikkje akkurat lavkarbo? Haha!

Anyway, det er ikkje mange vekene att no, sådet er vel begrensa kor mykje eg kan legga på meg... Eg tenkjer uansett mykje mindre på vekta for tida, og det er godt

Gubben min byrjar verta sjuk stakar... Men på jobb skal han! Passar dårleg med influensa no då, det må eg ærleg innrømma! Og han vert ikkje fortare frisk av å pressa seg på jobb... Vel, han er vaksen og må bestemma sjølv...

Ha ein finfin dag alle saman! Eg har lyst å baka småkaker i dag, men veit ikkje om eg skal skeia SÅÅÅ mykje ut... Hihi

Heidå!

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat