Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-11, 10:03   #18
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Denne metthetsfølelsen som alle snakker om?

Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.

Godt å høre... at det blir bedre og bedre mener jeg.

jeg spiser til jeg blir mett jeg, noen ganger vil det si halve kjelen med lavkarbo-middag av typen jeg skriver om over - andre ganger 2 hjemmebakte knekkebrød. Det kommer helt an på.

Good! Dette diskuterte jeg vel faktisk senest i går, og det er nesten fascinerende hvordan behovet kan endre seg fra dag til dag. Men vi har jo ingen absolutt mulighet til å vite alt som skjer i kroppen til en hver tid. Kanskje kroppen din bekjemper en infeksjon? Kanskje har du vært mer aktiv enn du selv har trodd? Kanskje var næringsbehovet ditt så lavt dagen før at kroppen henter seg inn igjen ved å øke det dagen etter?
Nei, spis og vær glad, spis til både du og kroppen er fornøyd. Jeg vet noen trenger å telle kalorier, og er det dét som skal til for at det løsner for akkurat dem, så er det kjempefint, men å spise for lite, og med det mener jeg sånn at man går sulten over tid er en kortvarig løsning. Husk at for å oppnå varig suksess så må omleggingene gjøres for alltid. Justeringer underveis gjør jo de fleste, men den eneste vellykkede dietten er den som varer livet ut.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat