Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-11, 09:57   #1
VK-Tutta kutter karbs
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 42
VK-Tutta kutter karbs er på en erverdig vei
Smile

Noen solskinnshistorier for oss uten startresultater?

Ja, er det noen som har fått resultater, selv om ikke de første ukene "virket"?

Jeg kan gjerne være tålmodig, men nå kjenner jeg at jeg trenger andres erfaringer på at det kan gå bra likevel Jeg stresser ikke, tar en dag av gangen, og har ikke planer om å gi opp. Men det hadde vært greit med en motivasjonsboost på at jeg ikke er alene. Leter på nettet og finner enten de som har stagnert etter vekttap, de som går ned de første ukene eller de det ikke funker for. Og siden jeg ikke passer i de to første kategoriene, så er det liksom bare et alternativ igjen Så her leter jeg etter det alternativet jeg ikke har funnet enda, nemlig dem det går bra for etterhvert Finnes dere?

Om man vil avgjøre riktighetsgraden:

Dagsmeny

Frokost: 130 g sjampinjong, 50 g paprika, 50 g kinakål stekt i 1 ss smør, 2 egg stekt i 1 ss smør = omelett

Lunsj: 2 ostekjeks, 1 egg, smør på, 10 g kaviar

Middag: 100 g laks stekt i smør, 100 g brokkoli, 100 g blomkål, 1 ss cremef

Kvelds: 4 ostekjeks, 2 egg, smør på, 20 g kaviar

- Veier maten

- Fører inn på diett.no, og supplerer med grønnsaker for å få 15 gram karber. Supplerer med fett for å få ca 70% fett

- Drikker 3-4 liter vann

- Vært i ketose en uke

- Kutta Pepsi Max fra dag 1

- Tar vitaminene

- Har brukt søtstoff to små ganger

- Ikke salt i mat (Litt salt i salami og kaviar er det eneste)

- Har 25 kg overvekt

- Har ikke mistet cm heller

- Har redusert/kuttet fløte, cottage cheese og ost

Så, noen som har erfaringer eller oppmuntrende ord?

----------------------------------------------------------------------------------------

Da har jeg ikke bare begynt å gå oppover i vekt, men i cm. Måler en gang i måneden, forrige torsdag, men ante ugler i mosen i går, og målte ganske riktig midjen 2 cm opp på 5 dager..!!!

Nå vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre videre Jeg kan ikke ha flere kilo på kroppen, og jeg merker jo at jeg er blitt større, bare på disse to ukene! Bør jeg bare innse at dette ikke virker på meg, og kutte så fort som mulig? Føler dette var siste sjangse, og har veldig lyst til at det skal funke for meg også!

Sist redigert av VK-Tutta kutter karbs : 13-07-11 kl 12:30.
VK-Tutta kutter karbs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse forhåpentligvis Svar med sitat