Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-11, 00:01   #1638
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God kveld damer
Da er jeg tilbake fra en uke i Tyrkia, det har vært fantastisk deilig med late dager på stranden i varmen Har nå tilslut fått lest meg opp i tråden, men med teflonhuet mitt er nesten alt borte for meg igjen.. Maten har gått dritt.. Blitt mye frukt, en pizza og litt pasta, noe alkohol( 2 dager) OG litt is... Jah... Har prøvd å holde meg nogenlunde lavt på kcal da siden jeg absolutt ikke har vært lavt på karbohydrater... Det er ikke lett å spise riktig når ALLE måltider er "bestillt" og man ikke har mulighet til å lage noe som helst selv... Det kan jeg i allefall skrive under på.. Men nå er kjøleskapet igjen fyllt opp med gode ting og imorgen er det streng linje igjen.. Det skal bli godt kjenner jeg.. Går liksom med litt dårlig samvittighet for mye av det jeg har putta i meg...
Etter en lang dag med totalt 12 timer på reisefot er jeg nå utslitt og det skal bli helt fantastisk å legge seg i egen seng med ordentlig dyne og pute
Imorgen kommer Mac'en på døra, jeg skal søke på jobb, jeg skal til frisøren, hente kalkulator og matte bok til høstens studier og ellers bare innstille meg på hverdagen igjen Kommer til å veie meg imorgen, sånn at jeg har en referanse etter den siste ukens utskeielser selv om jeg vet det ikke blir noe hyggelig gjensyn med vekta.. Så får vi se da, neste uke, kanskje det blir bedre da? Skal jo i bursdag til lørdag også, så må komme meg på polet å handle litt vin jeg kan kose meg med Ellers håper jeg alle får en fin natt og nå må jeg gå å legge meg før jeg sovner her jeg sitter
Stooor nattaklem og suss til alle sammen

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat