|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Så til deg Sjefsprutti: Ja jeg har hatt godt av en pause, selv om det har vært utfordrende å spise mer kh. Mener du mandag nå??? Nå når jeg er så godt i gang?? Skal ikke fortelle hva jeg spiste litt av i dag (det er ikke snilt mot dere), men det var deilig, kaldt og godt.... Ikke mye da, men litt. Må tenke litt på om jeg skal peise på eller ta det rolig. Av type er jeg sånn fort og gæli når noe skal gjøres, slik har jeg også redusert tidligere. Kanskje greit å prøve en gradvis runde nå. Egentlig har jeg hatt kh-økning sånn skikkelig bare siden sist fredag, og det spørs om det er nok tid? Uansett skal jeg følge med proteinene og.
-
Så til slutt; du kommer etter du og sjøh Pruttin. Kanskje du og trenger en liten pause? Du har hatt noen opp-ned-turer i de siste ukene, så det blir sikkert bedre når hverdagen blir mer stabil.
Jeg tenker en eller annen mandag Neida, du tar det når det kommer. Følg matplanen jeg sendte, for å prøve den en uke? Er mye mat, kan med god samvittighet fjerne de måltidene som er overflødig. Det er nok nok tid, kroppen trenger ikke permisjon
-
Jada, jeg kommer etter. Bare så ufattelig irriterende at vekta har hoppa så vanvittig de siste ukene. Og jeg som hadde sett for meg det motsatte!!
Nåvel, har mens ca. hver 3. dag, så kan jo være noe hormonelt bak.
I dag har jeg malt to strøk på kjøkkenveggene til mams, en kommode, skapdører og lister. Herlig med maling som tørker på 60 minutt. Nå er alt satt på plass. I morgen blir det nye beslag på kjøkkenfrontene samt en maling av en annen nyanse, så bryter det litt. Fantastisk nydelig blir det! Tipper verdien stiger også, for det var jaggu hysfælt - som jeg sier det.
Fjompen er litt inn-og-ut av tankene, men mestparten av tiden greier jeg kontrollere det. Ikke spist annet enn en halv Snickers i dag, og ett glass vann. Hmmmmmm.....