Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-11, 23:16   #1635
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Høres jo ut som en veldig gjennomtenkt plan det, Dollsine, skulle ønske jeg greide være like gjennomtenkt og organisert, hehehe Ser veldig bra ut fra mitt ståsted!!!
Jeg synes egentlig ikke det er noe vanskelig å holde karbene nede i det hele tatt, men jeg tror som du skriver det også er smart å passe på proteinene. De siste dagene har jeg vært litt "slepp-hendt" med proteinene og havnet for høyt på de og for lavt på fettet, og i dag har jeg bare vært dø-sulten, gått og småspist hele dagen. Så i morgen må jeg stramme litt inn igjen, hvis ikke er jeg overbevist om at dette ikke går riktig vei.... For min del, for å holde meg skikkelig mett, bør jeg helst over 75% fett, men er jo ikke sikkert det er det samme for deg

Nå er det imidlertid natt snart, må bare spise enda en gang til før jeg legger meg......,
håper dere får sove godt alle sammen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat