|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Foksy: Du er virkelig flink og holder koken med løpingen!
Dollsine: Sikkert best du kjenner på både kroppen din og den mentale delen ang når du er klar for å starte igjen og hvor raskt du skal kutte ned For meg funker det best å hoppe rett i det, men om det er det smarteste er jeg jammen ikke sikker på
I dag fikk jeg møblene mine - endelig- vitrineskapet ble kjempefint , har nå endelig fått pakket ut glass og servise som skulle inn i det, godt å bli kvitt noen pappesker. Kommoden kom flatpakket og er altfor tung for ryggen min. Har bestilt hjelp fra sønnen min til å sette den sammen - han er hos sin far nå, men lovte å komme innom og hjelpe meg i morgen, så da får jeg gjerne på plass enda litt mer
Ellers har jeg bakt t-kaker og frøknekkebrød. Er egentlig ikke så overbegeistret for frøknekkebrød selv, men sønnen min elsker dem, så vikke ha noen ferske til han til i morgen. Ellers har det vært tacosalat m rømme og osteknekkis til middag, mmmm, elsker det, og mye bedre med hjemmelaget tacokrydder, synes jeg Til kveldskos blir det nok ferske t-kaker med smør og brie-ost.
Håper alle har en fin kveld
|