Maria, du sier vekta står stille Du er heldig med vekta som står stille - her stormer den oppover Er konstant hoven i kroppen, ringene strammer - klærne likeså Så til deg Sjefsprutti: Ja jeg har hatt godt av en pause, selv om det har vært utfordrende å spise mer kh. Mener du mandag nå??? Nå når jeg er så godt i gang?? Skal ikke fortelle hva jeg spiste litt av i dag (det er ikke snilt mot dere), men det var deilig, kaldt og godt.... Ikke mye da, men litt. Må tenke litt på om jeg skal peise på eller ta det rolig. Av type er jeg sånn fort og gæli når noe skal gjøres, slik har jeg også redusert tidligere. Kanskje greit å prøve en gradvis runde nå. Egentlig har jeg hatt kh-økning sånn skikkelig bare siden sist fredag, og det spørs om det er nok tid? Uansett skal jeg følge med proteinene og. I de siste dagene har jeg spist med en gang jeg har kjent jeg har blitt kaldere; det er egentlig litt seint for det tar tid før det gir seg. Spørs om jeg skal sette på klokka og spise før det kommer noen dager. Bare for å se. Så til slutt; du kommer etter du og sjøh Pruttin. Kanskje du og trenger en liten pause? Du har hatt noen opp-ned-turer i de siste ukene, så det blir sikkert bedre når hverdagen blir mer stabil. Og...youghurtis skal lages allerede i kveld. Har en del eggeplommer tilgode etter å ha bakt marengskake til ei venninne. Vi råkast med senere? Ha en god kveld enn så lenge