|
Sv: Har de nokre synspunkt? De med born...
Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.
da er det like greit å innstille seg på overtid denne gangen og... gledesdreper som jeg er!
Noen bare går overtid... sånn er det bare, og de som går over første gangen, går gjerne over de kommende gangene og.
Jeg var helt fortvilet 11 dager over tid med siste-mann, hvor jordmor undersøkte meg i forkant av igangsettelse (! hva pokker liksom.. tredje ungen, og igangsettelse??) og sa at livmorhalsen var lukket, låst, og overhodet ikke moden.. og begynte å stille spørsmål ved om terminen min kunne være feil.
Jeg holdt på å klikke i vinkel!
Ble igangsatt 12 dager over termin, og brukte 12 timer på usle 2-3 cm åpning.. men fra der til fødsel, 35 min 
Morkaken var begynt råtne, så feil termin var det ikke!
Hun kommer helt sikkert ikke til å føle seg noe mer utenfor enn andre søsken med nye babyer i hus gjør... tror du?
Inkluder, inkluder, inkluder, så går det som en drøm 
Ja, eg trur eg går over, men håpar han kjem litt før eg kom sjølv nesten tre veker før tida, så eg seglar jo litt på den dåååå... Haha!
Oh, råtna morkaka? Ugg... Godt bebien kom då han kom då!
Vert nok jobba mykje med inkludering ja, er veldig bevisst det. Har hatt ein del barnepsykologi og liknande i studie, samt jobbsamanheng, så eg veit kva eg skal gjera. 
Takkar igjen for berre positive svar! Kjempegodt å få roa gravidhormonene mine litt 
|