Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-11, 12:58   #8777
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Bananfluer, ja! I fjor var det vilt mye av dem. Kunne ikke ha en tom vinflaske stående på kjøkkenet en dag før det svermet med bananfluer rundt den lille dråpen som var igjen, i år, ikke så ille, kanskje på grunn av fuktigheta?
Sånn sett er jeg veldig takknemlig for å bo i Oslo. Jeg kommer fra et mygghøl fra hel**te, og ikke bare elsker myggen meg, jeg reagerer litt allergisk på myggbitt, og får over snittet store klumper på huden. For to år siden sovnet jeg med bare overkroppen i et telt, fordi det var så steike varmt. Dagen etter ga jeg opp da jeg hadde telt typ seksti myggstikk på ene beinet. Jeg så ut som typ åreknute postergirl.

Hahaha jeg har det også sånn Tanta mi i Finnmark (med enorme mygger) sier alltid at de ikke trenger ike å tenke på myggspray når jeg er med på tur. Jeg reagerer også over gjennomsnittet og får tilnærmet byller. Var påen hyttetur der jeg endte opp som den eneste med myggstikk. Hadde spraya legger og hadde på bukse/jakke, men hadde glemt å spraye selve foten og de hadde stukket mellom stroppene på sportssandalen. Kunne tydelig se mønsteret på sandalene formet av myggstikk dagen derpå - løvvly

Bananfluesesongen starter vel omtrent nå og fremover, så dessverre kan de nok ennå dukke opp. Har kanskje vært litt for kaldt og fuktig, men de dukker nok opp for de er utrolig hardføre.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose