Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-11, 10:01   #17
bigmum
Medlem

bigmum sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
bigmum er ny på veien

Sv: Ang. lavkarboshaker

Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.

Jeg holdt på å skrive ett sånt type innlegg i stad Bigmum, om enn i en litt mildere tone :ler:

Jeg skulle ønske at man her inne kunne holde seg til det trådstarter spør om, uten å spinne videre, og anta en haug med ting som (kanskje) ikke er tilfelle..
De aller fleste som ferdes her inne, har god kunnskap om kosthold, og vet hva som er lurt og ikke, spør trådstarter om det finnes en shake med lavt karbohydrat-innhold, og det blir nevnt mineralvann og atkins-barer, så har det SÆRS lite med om personen ammer - eller ikke ammer.
Ikke tar barnet skade av om mor spiser en atkins-bar inne i mellom heller, ikke noe mer enn andre ting en ammende mor har i seg i løpet av ammeperioden.

Og jeg forstår godt at du reagerer Bigmum, jeg kjente samme type irritasjon selv da jeg leste svaret til Carisma

Og vedr shake, så har de dem på Spar kjøp, husker ikke eksakt prisen.. jeg kjøpte en for lenge siden men den står i skapet enda.. av erfaring er jeg lite glad i shaker nemlig

Ja beklager at jeg ble litt provosert, men nybakte mødre som ikke får til ammingen vet hvor UTROLIG sårt dette temaet er, man føler seg ikke som en særlig god mor. Og dette var en tråd som handlet om noe heeelt annet, hadde ikke regnet med å bli satt til veggs på den måten! Kjenner at svaret til Carisma har ødelagt starten på dagen min, det er helt sikkert!
Tusen takk for hyggelig svar Lil@

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat