Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-11, 09:34   #1627
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Nam!

Det minner meg på at jeg har jo kjøpt meg iskrem maskin!! Kanksje på tide å teste den ut?

Det å leve på generell lavkarbo, er i grunn mye vanskligere enn å leve ketogent Ketolyse har jo veldig klare retningslinjer, men nå er det mer utflytende....mye lettere å sprekke! Som i går i selskap da jeg spiste bittelitt lasagne og jordbær med en ørliten dæsj vanlijesaus....FY!

I det siste har jeg fått en standardfrokost: 2 kokte egg med smør. Enkelt og mettende! Ja, og selvfølgelig en kopp fløtekaffe!

I dag må jeg pakke...

Med ismaskin er det enda enklere - da trenger du ikke vispe ingrediendene, bare røre dem sammen og helle i ismaskinen mens den går

Ja, jeg er også litt spent på det å leve generell lavkarbo - får en test i Hellas da, sikkert greit å teste det ut, så er en mer forberedt når en en gang er på ønsket vekt og skal over på et mer generelt lavkarbo kosthold. Synes egentlig det er ganske deilig å være i ketose, jeg, men vet jo at det ikke er et kosthold som er anbefalt for resten av livet

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat