Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-11, 09:28   #16
Lil@
Medlem

Lil@ sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 43
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang. lavkarboshaker

Jeg holdt på å skrive ett sånt type innlegg i stad Bigmum, om enn i en litt mildere tone :ler:

Jeg skulle ønske at man her inne kunne holde seg til det trådstarter spør om, uten å spinne videre, og anta en haug med ting som (kanskje) ikke er tilfelle..
De aller fleste som ferdes her inne, har god kunnskap om kosthold, og vet hva som er lurt og ikke, spør trådstarter om det finnes en shake med lavt karbohydrat-innhold, og det blir nevnt mineralvann og atkins-barer, så har det SÆRS lite med om personen ammer - eller ikke ammer.
Ikke tar barnet skade av om mor spiser en atkins-bar inne i mellom heller, ikke noe mer enn andre ting en ammende mor har i seg i løpet av ammeperioden.

Og jeg forstår godt at du reagerer Bigmum, jeg kjente samme type irritasjon selv da jeg leste svaret til Carisma

Og vedr shake, så har de dem på Spar kjøp, husker ikke eksakt prisen.. jeg kjøpte en for lenge siden men den står i skapet enda.. av erfaring er jeg lite glad i shaker nemlig