Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 13:11   #1620
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Så koselig at flere kom inn for å være sammen med meg

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Joooda vennen Her er vi begynt med oppussing av kjøkken, ommøblering av stue (check), og i dag får vi elektriker for å ordne en kortslutning på ene soverommet. Mye å henge fingrene. Er innom titt og ofte via mobilen og kikker om det er noe nytt <3 Har du det bra, tuppa?

Bra det går bedre med deg!!
Jeg synes det er deilig å ha fri, endelig overskudd til å gjøre litt i huset som er under oppussing. -Nesten litt morsomt: Jeg holder på med nesten akkurat de samme aktiviteter som deg: I går hadde jeg to kjekke unge elektrikere jobbende rundt meg i huset Kjøkkenet er nettopp pusset opp, så jeg holder på med litt finpussing. Venter på noen møbler fra Living - var lovt levering i går, men de har greid å rote det til (IGJEN!!), så nå skal det komme i morgen, fikser imellomtiden til alt som det er mulig å ordne på forhånd

Foksy og Sanna: Lag dere litt lavkarbo is av fløte, eggedosis, vanilje og sukrin/annen søtning- god måte å få i seg ekstra fett i varmen. Og så deilig
Her er det forresten ikke den store varmen, regnet i går, i dag er det skyet ,men med enkelte solgløtt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat