Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 12:14   #1613
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Pruttipia:
pillene lå i kofferten vi hadde sjekka inn, og når vi kom hjem glemte jeg det av Fort gjort!

Ja, dessverre. Bedre nå

Jeg hadde gått opp 700 gram i dag, siden mandag for to uker siden. Det er ikke så gæli; og i grunnen som jeg bruker å holde på . Men i dag har jeg vært SULTEN! Da kl var 10 hadde jeg spist frokost 3 ganger, og det rumlet (som tordenvær) i magen. Fra 10-11 knasket jeg peanøtter, og så var det tid for lunsj. To skiver lavkarbobrød og en stor boks makrell gjorde magen stille fram til kl 16, da var det på'n igjen. Merkelige greier. Jeg stoler helt og fast på deg når du sier at vi skal få vekten ned igjen. Det er godt med en pause da; har brukt mye energi på dette og manglende vektnedgang kjenner jeg.
Så spør du om det ble litt klarere? - nei..... Litt tungnem på dette området, og trenger voksenopplæring

Nåvel, en pause er det jeg tror du har godt av. Mentalt sett. For det er jo tungt, spesielt å sloss med tall.
Jeg vil at mandag skal være en snu-dag. Jeg tror du er klar for det. Hvordan vil du gjøre det? Gradvis ned eller kaboom?

....spiste middag for 1 time siden; flintstek og salat med dressing/rømme og blomkål. Nå rooooomler det igjen.....

You know why Kroppen savner fettmettheten allerede - jeg er skråsikker!

Dette skjer samtidig som jeg begynner å bli sulten. Kan det hende at jeg begynner å fryse fordi fettforbrenningen er "slått av"? Jfr at en blir varmere i ketose?
Undrer meg....

Jeg er av den oppfatningen at kroppen har et eget varselssystem. Ikke alle blir sultne. Noen blir slappe og får hodepine helt til de skjønner at det er lenge siden måltid.
Ketosen øker temperaturen pga. den jevne forbrenningen, men det er klart at hvis forbrenningens grunnlag er borte eller delvis borte, så forsvinner temperaturen.

Opprinnelig lagt inn av 2tiger1gutt, her.

hei. jeg klarte å gå ned 40kg på 1år med lavkarbo uten fett

Jajøss. Dette er jeg skeptisk til. Men lavkarbo trenger ikke bety at man må øke med fett, men det er jo absolutt å anbefale. Hvis du bare har spist proteiner, så kan det hende du får et sjokk hvis du legger tilbake til det forhenværende kostholdet. Hva er årsaken til ditt valg?

Selv har jeg vært flinkere. Vekten går fortsatt opp. To uker og ny vekt 96,2. Fra 91-ish. Tar det med fatning.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat