|
Sv: Bacon/tørrfisk
Opprinnelig lagt inn av avuna, her.
ja, jeg tenkte å kjøre det en ukes tid. For å få bort karbs fra systemet. Dessuten er jo bacon nesten like godt som sjokolade Det er sjokolade som er fienden min. Dessuten vil jeg prøve å gå ned i vekt, vekta stoppa litt for lenge her ja. Stopper meg i fjellene. Er det sånn at man går ned 5 kg i uka eller noe? Litt redd for overflødig skinn. Kan jo gjøre matinntaket annerledes også, om det er bedre valg der ute. Er det sånn at dere kjøre full kaloriinntak, eller kutter dere kalorier også?
Om du spiser "mat" (kjøtt, smør, svinekoteletter med fettet på, egg) og litt grønnsaker for å komme fram til de kaloriene du tenker å innta så tror jeg det vil være mye lettere for deg å gå ned uten løst skinn og uten sjokoladesprekk.
5kg i uka er urealilstisk for de aller fleste om du ikke sulter deg og mister masse vann samtidig. Som regel får man en pang-start med opp til et par kilo første uke og deretter 0-2kg ukentlig i rykk og napp (mest for de som har mye å ta av...)
Jeg vil anbefale deg å lese litt om de ulike diettene og velge en kurs som passer deg før du hiver deg utpå. Da vet du mer om hva du kan forvente deg og hva som er realistisk. Husk at maten du spiser ikke bare skal inneholde energi, men også næringsstoffer (vitaminer/mineraler).
Lykke til.