|
Sv: PCOS skravletråd
Opprinnelig lagt inn av Imp, her.
Håper du vil se mer positivt på det snart kjære deg.
Har du forresten prøvd sjokolade fra sukkerfritt.no? Eller atkinsbar fra iherb.com? Det er mitt faste lørdagsgodteri, namnam!
Takker for gode svar. 
Det vil nok gå seg til. Jeg har bare fortsatt dager der alt er drit, jeg ikke har matlyst, alt jeg spiser vokser i munnen og jeg sliter med å få det ned.
Jeg har levd på karbohydrater hele mitt liv. Jeg har vært en person som har 80% med pasta på middagsfate og så litt kjøtt nesten for syns skyld.
Jeg har heller levd på 2 poser potetgull og 2 flasker pepsi i stedenfor vanlig mat en dag.
Dette er en stoooor overgang. + at jeg kuttet ikke litt og litt ned. Jeg våknet bare opp en dag og kuttet helt. Om det var smart eller ikke vet jeg ikke, men nå er det gjort.
Nå er ferien snart her og jeg får bruke tiden til å prøve mangen lavkarbo retter. Finne dei jeg trives med og få meg et variert kosthold.
Nå går det stort sett i egg, bacon, salat, kokt skinke, blomkål, brokoli og hvitost.
Jeg har aldri vært noe på sjokolade, ikke vanlig sukker sjokolade en gang. Tror jeg vil klare meg bedre med snacks som baconsvor, ostechips, bringebær med fløte, hjemmelaget bounty biter, osv. Og så tenker jeg at jeg prøver å lage noen flere kaker, men uten sjokolade.
Har funnet oppskrift på lavkarbo suksessterte, pavlova og kvæfjord (verdens beste). 
Hadde en god treningsopplevelse i går, så nå ser jeg frem til å få beveget kroppen litt mer også. Hjelper på humøret det. 
Dere er gode og ha i medgang og motgang.