Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 07:29   #26
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Undrende om denne filmen om Vitamin D3?

For meg tok det nesten 5 måneder med til å begynne med 2000UI, så 4000IU for det meste av vinteren og en måneds tid med 5000UI (dette var fra oktober til mai, med 14 dager i Sør Afrika og 14 dager i Mexico inkludert) for å gå fra 60 til 110. Jeg ble målt hver andre måned. Jeg vil ikke anbefale å kjøre så høye doser over lenger tid uten målinger. Legen min ville ha meg "over 100".

Jeg bruker now food sin d3 1000IU+45microgram K2 og denne er så vidt jeg vet lov å ta inn om man kjøper den fra et land i EU... Forstå norske regler den som kan. Om man kjøper den samme pakken fra USA er den visstnok for sterk. Jeg kan anbefale en forhandler i EU (som jeg ikke får kickback av) om noen ønsker det.