|
Sv: Hva har du spist i dag?
Jeg kan love deg at du ikke spiser mye mer enn oss andre her.
Det er bare det at enkelte av oss ( eller jeg vet i hvert fall om en...) har ikke så lett for å svare her akkurat nå når det føles litt sårt å ikke ha kommet så langt at man har så god kontroll ennå..
Selvsagt helt feil, men det er vel bare en dum reaksjon når man vet at det er en dag da man ikke har klart å spise riktig nok til å nærme seg målet sitt.
Så derfor kan jeg bare si for min egen del at jeg ikke har klart å være like flink, men jeg kommer likevel innom for å la meg imponere, og på en måte se hva som vil være målet og en mer riktig porsjon-kontroll for meg også på sikt.
Jeg prøver i hvert fall å lære av det for å selv se om jeg misforstår litt mellom sult og sug, og forstå hva som kanskje egentlig holder på sikt.
Men ville bare oppmuntre deg litt så du vet at det er andre som ikke er helt der ennå, og jeg synes du er flink også jeg. 
Stå på, så balanserer kanskje kroppen vår matbehovet litt bedre når den har fått justert seg litt?
I mellomtiden jobber jeg meg fremover, og lar meg imponere over alle dere her inne som er på så god vei mot målet.
|