Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 22:01   #1610
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Henger meg på Sanna!

Takk for teksten du klippet inn Bente1; jeg kikket på bloggen til Annika Dahlquist og det står mye vettugt der og. Dog liker jeg ikke tanken på at jeg skal være fornøyd med meg selv nei! Per i dag har jeg en BMI på 28,7 og jeg er ikke trent så det er ikke muskler.... HAr noen av dere hatt konsultasjon med Sofie Hexeberg? Jeg har faktisk spekulert litt på om det kunne vært nyttig. Mener å ha lest at de legger opp et opplegg tilpasset alt som feiler en, ikke bare overvekt?

Ja, hun skriver veldig mye bra. Tøff dame er hun også, har virkelig måttet gjennomgå mye pga sin kamp for dette kostholdet. Og tøffe damer liker vi jo her inne
Jeg oppfattet henne imidlertid ikke som at man skal godta vekten man er på uten videre. Slik jeg oppfattet henne, mener hun at man må tenke nøye igjennom den problemstillingen, pga at hvis man gjør alt riktig og allikevel står fast, så er man sannsynligvis blandt de som også må telle kalorier og redusere på dem i tillegg til å redusere på karbene. Og det vet vi jo er en mye tøffere vei, så da må man virkelig ville det
I boken sin forteller hun forresten at hun selv var en av disse som også måtte telle kalorier for å komme dit hun ville

Jeg har ikke vært hos Hexeberg, men det er sikkert en god ide om man sliter - å få ett opplegg som er spesialdesignet. Har du mulighet til det, så kan det absolutt være en vei å gå

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat