Tråd: Lokkebiff!
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 20:59   #7
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lokkebiff!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

NÅ går det bra med meg

Jeg kom meg aldri til å søke på skole, så jeg er enda hjelpepleier og jobber fortsatt med de gamle

Du da? Er du gift og greier nå da?

Vi skulle gifte oss i vår, men jeg har vært sykemeldt siden september i fjor uten grunn Eller de vet ennå ikke, sikkert bare utslitt. Så bryllupet er utsatt til ubestemt tid. Alle papirer er i orden så vi tar det på sparket!

Vi hadde jo lyst å gifte oss i Irland, men det fikk vi ikke lov til, så vi sjekker nå om flykapteiner har samme rettigheter som båtkapteiner. I så fall gifter vi oss på tur OVER til Irland!

Jeg tenker ofte på deg... Det er nok at jeg hører ORDET "Angel" så tenker jeg på deg.

Jeg ønsker deg alt godt! Jeg har aldri hatt sånne følelser for et menneske jeg aldri har truffet, men du har opplevd så mye og jeg ønsker deg virkelig alt godt i all tid fremover! Du er enestående fabelaktig! Unner deg alt godt!

Se der, da fikk jeg sagt det jeg lenge har tenkt å si.