Appelsinpiken: god tur! Hva skal du egentlig jobbe med i Tyrkia siden du skal være der i 4 uker? Foksy, Sanna og alle dere andre: så koselig at flere er kommet tilbake! Sanna: Enn at du har vært på ferie i vinland uten å smake! Respekt!! Takk for sitatet fra Rostrup; det er jo fornuftig det han sier. Jeg er dog litt kjedelig i matveien; har jeg funnet noe jeg liker så spiser jeg det - til jeg er lei. Da finner jeg en annen favoritt. Pruttipia: pillene lå i kofferten vi hadde sjekka inn, og når vi kom hjem glemte jeg det av Fort gjort! Jeg hadde gått opp 700 gram i dag, siden mandag for to uker siden. Det er ikke så gæli; og i grunnen som jeg bruker å holde på . Men i dag har jeg vært SULTEN! Da kl var 10 hadde jeg spist frokost 3 ganger, og det rumlet (som tordenvær) i magen. Fra 10-11 knasket jeg peanøtter, og så var det tid for lunsj. To skiver lavkarbobrød og en stor boks makrell gjorde magen stille fram til kl 16, da var det på'n igjen. Merkelige greier. Jeg stoler helt og fast på deg når du sier at vi skal få vekten ned igjen. Det er godt med en pause da; har brukt mye energi på dette og manglende vektnedgang kjenner jeg. Så spør du om det ble litt klarere? - nei..... Litt tungnem på dette området, og trenger voksenopplæring Jeg investerte i en ny "yndlingsjoggebukse" i dag; litt sånn stretchstoff med strikk nederst slik at den kan trekkes opp til knebukse. Fant en størrelse som passet litt sånn akkurat for stor - og kjøpte ett nr mindre - så da vet dere hva målet er for sommeren ....spiste middag for 1 time siden; flintstek og salat med dressing/rømme og blomkål. Nå rooooomler det igjen.....