|
Sv: Veietråd våren 2011
Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.
- skjønner ikke hvorfor det går så treigt?? Har spist litt lovlig snop og kanskej litt mye, men ikke så veldig mye mer en jeg har gjort andre uker jeg har gått ned en kilo? Har ikke fått trent heller, men det gjorde jeg jo heller ikke tidligere... Og det er da MANGE kilo til jeg bør komme på noe platå. Og nå er det straks ferie..
Er såååå enig i den uttalelsen din. Jeg syns også det går megatregt. Men kanskje forventningene våre er for store?
Skaldeman sier jo at man kan gå ned inntil 0,5 - 1 kg pr. uke ved hans strenge 50+ fakirdiett. Men da er det ikke rom for sprell, nei. Og så gjelder det mer for menn enn kvinner - tror jeg! Selv om det han skriver i GI-0 egentlig skal være beregnet på kvinner...
Jeg prøver nå med litt grønt til maten etter en periode uten. Jeg veier absolutt alt, bare for å sjekke at det ikke blir for mange karber.
JEG VIL NED!!!!! - Men det ser ut til at jeg må slåss hardt.
I dag halverte jeg frokosten (omelett m/bacon), og jeg vil prøve med å spise det tyngste måltidet om kvelden. Det er nemlig da jeg blir fysen om jeg spiser for enkelt om dagen.
Enkelt for meg betyr f.eks. kylling eller svinekoteletter med litt blandet salat med rømme og alioli. Selv om det blir nok fett i tilbehøret metter ikke dette så lenge, syns jeg. - Fakirbiff med alioli til kvelds derimot...
Jeg spiser stort sett bare tre måltider pr. dag da jeg ikke blir sulten oftere. Kanskje det er fordi jeg spiser for mye til hvert måltid??? 
Vi får bare slite oss videre, VI KAN!!!!