Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 15:03   #780
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Veietråd for 30+gruppen

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.

Haha, dere er søte! Har lett for å henge meg opp i tallene, så takk for å få meg til å se det litt i perspektiv! Bare gleder meg så veldig til å bli tosifra! Og så skal jeg ut å fly mot slutten av sommeren og vil så gjerne klare å felle ned bordet. Det var det for trangt til da jeg fløy når jeg veide 130!
Og så er jeg nok mest oppgitt over at jeg ikke føler jeg har helt kontroll over inntaket om dagen. Men hjalp med streng stemme! Skal løfte blikket og se framover! Et riktig måltid av gangen!

Lykke til dere også superflinke folka!

Jeg vet alt om å lengte etter tosifra. Vaket noen uker rett over, veldig frustrerende. Men det løsnet etterhvert, du kommer dit du og! Og når det gjelder flyturen - husk det - enten du er like over eller like under 100 - du er MYE mindre nå enn da du fløy sist. De kiloene ned til hundre er jo bare noen prosent av det du har mistet totalt sett!
Apropos kontroll - på kjøleskapet mitt henger det nå en huskelapp med alt jeg skal styre unna denne uken, for å se om jeg kan slå hull på platået mitt. Og det er kledelig dekorert med masse 89-tall. For å minne meg på hva jeg er på god vei til, og for å bruke det som en motivasjon når noe av det på lista frister....