Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 11:41   #173
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: PCOS skravletråd

Liquid84 - Jeg er vel i "resten av livet"-fasen, ettersom jeg ikke skal ned i vekt. Har akkurat hatt ferie, og det har vært vanskelig ikke å spise litt av karboene til de andre, men det frister ikke så veldig. Jeg får susete hode av sukker, og oppblåst mage av hvetemel Men jeg synes det er viktig at jeg kan spise noe av og til, hvis det ikke er noen alternativer, eller hvis jeg har veldig lyst. Det er heldigvis ikke som allergi!

Måtehold er stikkordet, og finne ut hvilke godbiter du kan spise uten ubehag, og hva du bør holde deg unna. Hvis du etter vektnedgang bytter til Fedon, så får du et bredt utvalg av mat du kan spise!

Som en liten oppmuntring sender jeg dere en virtuell sjokoladekake, den er kjempegod og lett å lage! Og høykarbogjengen jeg var på ferie med elsket den like mye som meg!