Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 09:29   #8
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Sliter for mye med egen prosess rundt andre ...

Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg krymper meg over den samme tankeløsheten (respektløsheten) som ligger bak sånne kommentarer,- redselen for at de skal komme i gitte situasjoner.
Jeg synes fokus på kropp, utseende og materielle ting har blitt så altfor stort.
Og følelsen av og bli vurdert, veiet og funnet for lett/tung,- at man faller igjennom på et vis i andres øyne, rammer hvem som helst, uavhengig av om man er stor, liten, voksen, ung, tykk, tynn, mann, kvinne...

Jeg hverken skriver eller kommenterer mye her inne, men følger med hver dag. Slike tanker du har her, har jeg kjent MYE på i det siste.

Det virker som du har god selvinnsikt og du ordlegger deg veldig bra. Vit at vi er flere som kjenner det sånn. Jeg tror også kanskje at løsningen kan være å gi litt beng i hva andre plopper ut med. Jadda, lett å si, men tror det. Snakk høyt for deg selv ord og setninger som styrker deg. Det hjelper faktisk.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat