Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 08:56   #1596
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen
Da var det mandag og veiedag. 600g ned denne uken Er veldig fornøyd med at nedgangen fortsetter!!!!

Slutten av forrige uke og denne uken har jeg vært "snillere" med meg selv. Jeg har tillatt meg litt mer bær og nøtter, men holdt meg i ketose.
Har heller ikke registrert på diett.no, men har gjort ett par stikkprøver. Når jeg gjør det på denne litt snillere måten ser jeg at jeg da ligger rundt 15g karber, litt høyere på proteinet enn jeg gjør når jeg er mer påpasselig, og mellom 70 og 75% fett.
De to ukene forut gikk jeg ned over en kg i uken, men nå når jeg har gjort det på denne måten blir det altså 900g på to uker. Det betyr altså at jeg går ned mer enn dobbelt så raskt når jeg er strengere.
Jeg synes allikevel akkurat nå at det er så deilig å droppe den registreringen og tillate meg dette litt ekstra, at jeg heller velger å fortsette slik og la det ta litt lengere tid å komme ned. Får heller revurdere hvis det skulle stoppe helt opp

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat