Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-11, 03:19   #1196
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Ser jeg har vært helt elendig på å følge opp toget for Antoinette6! Må bare beklage det

Nå har jeg akkurat lagt guttungen for andre gang.
Han slo hodet sitt veldig tidligere i dag og blødde en del neseblod, men barn tåler gjerne en hard støyt så jeg tenkte ikke så mye over det. Men 1 time etter at jeg hadde lagt han begynner han å kaste opp som bare det. hele senga var full! Han var bare mammadalt etterpå og tok seg mye til magen, som jeg tror var fordi han var kvalm. Jeg endte opp med å ringe legevakten, og mens jeg snakket med de så kaster han opp i fanget mitt også lite delikat. Vi kom inn på legevakten for en sjekk, men som jeg trodde så var der ingen tegn til hjernerystelse eller brukket nese, så vi konkluderte med at det kun var spysyka. Så nå har jeg akkurat kommet hjem og lagt gutten, og håper på at han sovner snart. Jeg kan herved stille meg i kø for førstegangsmødre som oppsøker legevakta for ingenting meeen det er jo bedre å være på den sikre siden med en ekstra sjekk enn å tenke pytt pytt la gå. Tviler på at det blir noe søvn på meg i natt, jeg har også tatt meg fri i morgen fra jobb, så det blir bare pleie av gutten min i morgen, og godt er det.

Regrets nye dagbok!

Sist redigert av Regret : 04-07-11 kl 10:31.
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat