4 uker fullført. På fredag så bakte jeg en lavkarbo sjokolade kake med nøtte bunn. I dag har jeg laget lavkarbo bounty og jeg må bare si at jeg lager aldri mer noe som skal inneholde sjokolade OG være lavkarbo. Det er så skuff at det er ækkelt. Kaken har jeg ikke rørt mer enn når jeg smakte på den og jeg er glad jeg smakte en bounty bit før jeg tok sjokolade trekk over alle for nå har jeg 60% av dei med bare noen striper sjokolade over. Men har bare spist 2. Jeg laget fløte/smør grøt i dag ti kvelds og det var hakket bedre enn jeg hadde trodd. Jeg har gått ned 300 gram denne uken også og jeg ser 56(,7) tallet for første gang siden jul. Men bare ned 1,5 cm total og halvparten av målene står i ro. Skal det stoppe så pass opp? Jeg føler jeg er ganske så strikt. Og selv om jeg ikke bruker ketose stiks så føler jeg at jeg holder meg ganske greit rundt 25 karbs for dagen. Denne uken tenkte jeg at jeg skulle prøve å trene litt mer så får vi se hvordan det går. Om kroppen er klar for det. Det er nå 4 uker siden jeg begynte og jeg har et mål som jeg har satt skal nåes innen siste juli. Så jeg er halveis i planen, halveis i cm nedgang (15 av 30) og over halvveis i vekt nedgangen (4,7 av 7,4). (men skal seff fortsette med lavkarbo etter det da, må bare ha noen del mål i tillegg til å redusere PCO(S) symptomene). Jeg har jo hatt den reaksjonen på minipille slutt denne uken og følt meg veeeldig oppblåst, håper det bedrer seg nå når jeg ikke blør lenger. Men jeg sier det bare, jeg tar heller å har som mål at vist jeg er flink så skal jeg få meg en enste pitte liten bit av en nidar caramell sjokolade i uken, eller i måneden for den slagt skyld i stede for dette lavkarbo sjokolade greiene. Phy for noe drit!