|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
God formiddag alle venner
Håper dere har det fint denne søndagen, og forhåpentligvis kan dere kose dere ute i solen.
Foruten snickerskake, alkohol og smågodt (pittelitt) så har maten gått greit de siste dager. Foreløpig har jeg drukket en liter vann (wonder why) og spist en knallgod frokost bestående av 1 chorizo-pølse (50 gram), 1 sliders (mini-burger-greie) (40 gram), græsk rømmedressing i seterrømme og yderst litt paprika (for smakens skyld).
Dro en liten tur ut i går sammen med en venninne. Det fine med å være borte så lenge ad gangen er at når man vender hjem er det så mange å "treffe" på. Fors'et i går ble tilbrakt med gode, gamle venner i lystig lag. Allsang var det ikke mangel på. Mannfolk og gitarer........ 
Forleden dukket det opp noe uventet. MSN på Androiden min slo seg på, og alle slettede kontakter kunne plutselig ta kontakt. Inklusive "dusten". Så, naturligvis måtte han gjøre dét. Hadde jeg hatt testikler, så hadde det slått knute på dem. Ble uvel med hjertebank, kaldsvetting, akutt magetrøbbel og en psyke som hadde lyst å rømme kontinentet. Så hva gjorde jeg? Falt RETT tilbake til gamle mønstre, men jeg endte hele samtalen med "Dette er for tungt, jeg klarer ikke mer av deg. Savner deg noe helt fantastisk. Fint om du respekterer det", så logget jeg av. Ny dag i går, ny status på MSN. "You're gonna catch a cold from the ice inside your soul". Antar den gikk rett hjem i og med at han kommenterte "Oi, den var dyp". Avviste og logga av. Hvem pokker tror han at han er? Kong idiot.
Gleder meg til framtiden, selv om den garantert inneholder flere slike runder med såret hjerte, stolthet og mange tårer. Gleder meg til å seire over egne fordommer, problemer og hindringer. Gleder meg til å nå målet mitt en gang i framtiden. Gleder meg ALLER mest til å komme i ketose igjen. Miss it.
Skal ta meg en sykkeltur i den nye turstien i nærområdet, ev. sykle til byen for å ta litt solarium. Må først drikke mer vaaaaann  
Skal prøve være litt mer aktiv her inne nå, i alle fall i dag. Glemte ta tabletter tidligere i uka, og nå kommer ettervirkningene. Altså, litt ustabil, men jeg prøver hardt og indelig å bite tennene sammen og holde "hodet på rett sti". Tungt med den ytterlige belastningen som dukker opp. Lavkarbo er virkelig en faktor som gir positive virkninger på sykdommen min, gir meg ytterligere stabilitet mhp. blodsukker og dens påvirkning. Dessuten er det forsket på at fettsyrene Omega 3 gir positive virkninger for synapsen i hjernen og transport av serotonin, samt at gjennom kuren får jeg i meg ytterligere proteiner som også er bevist å hjelpe. Så, after all, er jeg på en god sti
Dagens filosofi-skriblerier.