Mammamiia - Tusen takk for det! Du er flink du også, og jeg synes det er en god ide å ta ting litt på sikt når man har kommet så pass langt ned Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gripe sommeren ann, men jeg tenker at jeg ihvertfall skal spise jordbær og bringebær med god samvittighet og fløte Har heldigvis merket at jordbør ikke påvirker min vekt negativt. Jeg er nå på det målet jeg opprinnelig satte meg, men så har jeg tenkt at jeg kan gå ned ca. 5 kg til på sikt. Da blir det 25 kg, har gått ned 20 kg nå Jeg tenker meg at om jeg kan det, så ønsker jeg å ende opp på mer generell lavkarbo/fedon-aktig kosthold når jeg er mer fornøyd. Å ha litt flere basisvarer å velge imellom. Men jeg må se det ann på vekten, vil jo ikke gå opp igjen heller. Så utrolig deilig å være fornøyd med kroppen Det er jo fantastisk! Da synes jeg ihvertfall ikke det er noe grunn til å stresse med de siste kiloene! Spis og kos deg i sommer, og så tar vi tak til høsten (om det føles riktig). "Sommer"klemmer