Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-11, 00:39   #1919
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Metalgirl, ser at Streber allerede har lagt inn info-posten om eurodietten

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Velkommen Metalgirl, les dennehttp://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=eurodiett

Kort fortalt er dette med å gjenninnføre karbohydrater med utgangspunkt i at en skal følge et kosthold tilsvarende Fedon - men det er ikke dermed ensbetydende med at vi innføre frukt, brød osv.
Selv har jeg testet ut hvor mye karbohydrater jeg "tåler" før jeg går opp i vekt, og for meg blir regelmessig inntak av f.eks. frukt for mye.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat