|
Sv: Maistarternes veietråd!
Heisann! 
Først og fremst: Så vakker mage, Mailin! Jeg må bare si at jeg synes "gravid-mager" er noe av det fineste jeg vet!!! Det har vel noe med at jeg har 4 unger sjøl, - samt barnebarn......Sukk! Spennende å følge deg. Håper vi får se flere bilder etterhvert.
Tasja, - så flink du har vært!!! Jeg skulle være med på denne St-Hansutfordringen jeg og, - men sprakk så det smalt gitt. Så målet mitt ble endra til å HOLDE VEKTEN gjennom sommeren. Jeg gikk opp 2 kilo med en gang, men regner med det er vannkilo. Etter det har jeg vært veldig stabil, - kun 3-400 gram opp og ned. Ligger nå på ca en kilo over der jeg var før jeg "ga opp".... Så om jeg holder meg der til sommerferien er over er jeg strålende fornøyd! Så får jeg ta et tak igjen til høsten og se om jeg får vekk 4-5 kilo til. Egentlig er jeg fornøyd med kroppen min som den er nå, - bare jeg får stramma opp litt mage.... Og der tror jeg nok trening trengs.
Skal holde meg til moderat lavkarbo i sommer, - unne meg litt innimellom (is, litt mere bær, kanskje litt frukt) og se hvordan det bærer i vei. Men prøve og holde meg utenfor ketose. Jeg tenker meg det blir slik kostholdet blir når jeg er "ferdig". (innimellom blir det en sjokoladebit eller to og.....)
Håper dere får en knallfin sommer, - og at været bedrer seg betraktelig.......

|