Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-11, 20:55   #1570
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg hadde så utolig lyst på pizza i dag. Har egentlig ikke vært fornøyd med noen av pizzabunnene jeg har prøvd her inne. Så jeg lurte på hva jeg kunne prøve i dag.... Har en knekkebrød oppskrift m kun frø, mandler og vann, så jeg kom på at jeg kunne bruke den og knuse frøene i foodprocessoren istedenfor hele for å få det mer melete. Pga fyllet ble de ikke så sprø som knekkebrød - og heller ikke så sprø som jeg egentlig ville -men smaksmessig er det i alle fall den beste pizzabunnen jeg har prøvd til nå. -Så vil nok eksprimenentere litt videre med den varianten. Etter middag sovnet jeg som en stein på sofan

Har du prøvd min variant?? Å steke/koke kavli osteskiver i microen og legge på fyll og steke videre i stekeovnen som vanlig pizza? Størrelsen på pizzaen blir etter hvor mange skiver du legger til. Jeg bruker 4 skiver + en i midten for å dekke hullet. Kjør microen på full varme, 1 min pr skive. Etter at jeg oppdaget denne varianten leter jeg ikke mer. Dette er god nok pizzabunn for meg. har du ikke micro kan de stekes i ovn og. Prøv deg fram

Svar med sitat