Kjære Pruttin Bruk tiden til å komme deg ovenpå igjen. Dette kan du vet du; og fikser det. Sender deg masssssse energi og gode klemmer via tankene....kjenner du dem?? Takk for den gode klemmen Bente1. Regner med vannet har med manglende ketose + for lite vann i dag + 1 glass rødvin i går å gjøre. For å gjøre det enda bedre går det med rødvin i dag og. Selv om jeg brukte mange timer på et glass i går, var det ingen tvil om at jeg hadde drukket nei. I kveld drakk jeg ett glass til middagen, og nå ett glass som jeg skal bruke resten av kvelden på. Om jeg tømmer ut mesteparten til slutt får vi se. Men! det er ikke enkelt å spise mer kh altså!! det er jo som å skulle forholde seg til et nytt kosthold jo. Ble nesten glad da jeg var på butikken i dag og kom på at jeg kunne jo spise sjokolade - så jeg kjøpte en Freia med 70% kakao; den med 86 liker jeg faktisk ikke. Gikk litt berskerk på Plantasjen i dag og kjøpte masse uteplanter. Har ikke hatt råd før nå, men tenkte at tar jeg meg råd. Så nå har jeg plantet og pottet i masse krukker, og så håper jeg de overlever både sommeren og vinteren (kjøper flerårige + stauder).