Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-11, 19:32   #1568
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dollsine: Blir veldig spennende å se hvordan det går - ekstra vann betyr vel bare at du er ute av ketose, krysser fingrene for at det fungerer og gir kroppen ett dytt. Jeg har også sluttet å skrive på diett.no, ble litt overfokus en stund, og jeg vet jo egentlig uansett hva jeg må gjøre, begynner jo å sitte i fingrene nå.

Pruttilutt: Ta godt vare på deg selv, du, til du føler deg mer ovenpå.
stor til dere begge to

Jeg hadde så utolig lyst på pizza i dag. Har egentlig ikke vært fornøyd med noen av pizzabunnene jeg har prøvd her inne. Så jeg lurte på hva jeg kunne prøve i dag.... Har en knekkebrød oppskrift m kun frø, mandler og vann, så jeg kom på at jeg kunne bruke den og knuse frøene i foodprocessoren istedenfor hele for å få det mer melete. Pga fyllet ble de ikke så sprø som knekkebrød - og heller ikke så sprø som jeg egentlig ville -men smaksmessig er det i alle fall den beste pizzabunnen jeg har prøvd til nå. -Så vil nok eksprimenentere litt videre med den varianten. Etter middag sovnet jeg som en stein på sofan

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat