Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-11, 15:45   #1566
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Dollsine: Føler du deg bra med økt kh inntak, eller merker du noe på magen ol?

Hei Bente1. Takk for at du spør! Merker og merker.... Jeg har hatt gradvis økning og i går (og i dag etterhvert) er jeg på mellom 30-40 g kh/dag. Hadde en del senestrekk i føttene i natt, det er uvant. Er hoven, dvs en del vann i kroppen. Og så er magen "utspent". Orker ikke veie meg; ser på fingrene at jeg har gått opp. Spiser når jeg er sulten som før, så får det kommer som det kommer. Det er i alle fall "godt" å slippe å ha sånt fokus på minst mulig kh. Frokost i dag var knekkebrød med smør/ost, lunsj et tekake, smør og en hel boks makrell i tomatsaus. Middag blir noe med kylling ettersom jeg kjøpte en ferdig grillet en i går. Bruker å dele dem i biter og steke i smør for å få mer fett inn i kosten. Har ikke skrevet på diett.no de siste dagene (orker ikke det heller), men tok en runde i går og i dag. Litt snop til kvelden tenker jeg å ha; en atkinsbar...nei. Et glass vin...ja. Litt flæskesvor...ja. Bringebær og fløte....ja. Dette blir en god kveld dere! Er litt dårlig på vannet på fridager; det er mye enklere å huske når jeg er på jobb

Svar med sitat