Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-11, 13:48   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nei nå MÅ du ikke bli tynnere!

Har også fått den her en del. Jeg har f.eks ei venninne som, i beste mening, hele tiden sier at jeg snart forsvinner, hvorpå jeg påpeker at hun er tynnere enn meg og er fortsatt tilstede. Det er i en ganske lettbeint tone, da, forsåvidt.
Moren min har også uttrykt bekymring og mener at jeg ikke behøver å gå ned mer. Jeg er forsåvidt mer eller mindre normalvektig nå, men jeg får stort sett gehør når jeg sier at med den måte jeg spiser på skal det mye til å bli undervektig, at lavkarbo er vektregulerende, og dermed vil jeg omsider stoppe på en vekt som kroppen selv mener er akkurat passe for meg. Det synes jevnt de fleste, også min mor (som vel bare er vant til meg som stor, ettersom jeg alltid har hatt overvekt) at egentlig høres fornuftig ut.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat