Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-11, 09:36   #1186
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Good morning all
Ble sent i går kveld, da jeg fikk det for meg at jeg skulle lage både oopsirull og vaniljemuffins før jeg la meg.
Tror klokka var nærmere halv 3 faktisk, men så har jeg både lunchmat og kakealternativ klart til dagens bursdagsfeiring
Føler jeg bør ha noe i bakhånd, da vertinnen har bakt verdens beste - og ikke en lavkarbovariant heller akkurat.
En av mine favorittkaker, og jeg kunne lett spist av den kjenner jeg.
Så muffinsene er ren avledningstaktikk, de kan jeg i alle fall spise av uten store konsekvenser
Nå skal jeg bare lage glasur/krem, må bare bestemme meg for hviken type

Ellers er det faktisk sol og sommerlig her i vest i dag, 18 grader akkurat nå.
Ha en aldeles strålende lørdag alle sammen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat