|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Minsa, her.
Lurer på hvordan det blir md en liten sprekk om eg holder meg unna karbo? Er nemelig på hyttetur i helgå å syns dette er veldig kjipt! Tenker at jeg har litt kjøtt til middag med masse grønnsaker litt egg å bacon t frokost å ed uten om!! Gjerne litt bacongull me pepsi max mens andre gomler på alt aent godt! Ha en flott helg å stå på 
Det anbefales på det sterkeste å holde seg til det avtalet opplegget for fase 1 de ukene dette pågår, da kroppen trenger disse ukene til og omstille seg.
MEN, så lenge du holder deg til rene proteinkilder og grønnsaker i henhold til listene (ingen ferdig sauser/dressinger ol), bør det ha minimal betydning.
Bacon har normalt en del salt i seg, og salt vil hos de fleste binde vann = vekt øktning (eller stillstand).
Det handler om å være besvist på konsekvensene, og du kan oppleve at vektreduksjonen stanser opp en kort periode.
Jeg sier kan med trykk, for vi er alle forskjellige med kropper som reagerer forskjellig.
Du kan jo velge å følge fase 2 på hytteturen, dvs ha 1 måltid pr dag med kjøtt/fisk+grønnsaker og de resterende med ED-produkter.
Hvilket måltid du velger å spise "normalt" er valgfritt 
Håper du får en fantastisk helg og en koselig hyttetur, uansett hvilket opplegg du går for 

|