Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-11, 21:36   #1557
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dollsine: Ja, farlig den vinen på dette kostholdet, jeg blir helt surrete av et glass jeg
Har ingen erfaringer Bailine - dansing er min "ryggmedisin".

Jeg har sittet og sett på So you think you can dance samtidig som jeg har gjort litt nettshopping. Fant Stevia på altshop.no, sendt fraktfritt så da slipper man påslag på moms og frakt fra utlandet. Litt spent på om jeg greier å dosere det, det er jo så sterkt. Noen som har noen erfaringer med bruken?
Shoppet også rå kakaomasse og kakaosmør fra okosjokolade.no. Tenkte å prøve meg på å lage hjemmelaget sjokolade/konfekt søtet m stevia. Vet at man uansett ikke skal spise mye av slikt så lenge man skal ned i vekt, men kunne vært kjekt å ha noe en sjelden gang + jeg har lyst til å lære meg å lage noen lavkarbo alternativer til lørdagsgodt - skal jo leve på dette kostholdet etter slankingen er ferdig også Noen som har prøvd dette og har noen uttestede oppskrifter?

Ellers er det rolig tv-titting kveld her

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat