Opprinnelig lagt inn av MariaB, her. Takk bente! Salsa høres utrolig gøy ut! Men tror ikke jeg har hoftebevegelser til slikt Danset jazzballett da jeg var yngre, elsket det! Nå har jeg levert barna vekk for helga og nyter en håndfull norske deilige jordbær med sukrin og fløte på Neste punkt på lista er husvask God helg jenter!!
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Takk bente! Salsa høres utrolig gøy ut! Men tror ikke jeg har hoftebevegelser til slikt Danset jazzballett da jeg var yngre, elsket det! Nå har jeg levert barna vekk for helga og nyter en håndfull norske deilige jordbær med sukrin og fløte på Neste punkt på lista er husvask God helg jenter!!
Trikset med salsahofter er så enkelt at jeg kan beskrive det for deg her tom: Stå rett opp og ned med ett kne bøyd og det andre kneet strakt, hold all kroppstyngden din med det strake benet, flytt så tyngden over på den andre forten samtidig som du strekker ut det kneet og bøyer det andre kneet, da vil du automatisk få med hoftene Så det var dagens salsa-leksjon Ååå, jordbær hørtes godt ut Nå har jeg bare ett par små ting jeg må få unna her på jobb - så er det helg og FERIE - herlig