|
Sv: Bukplastikk? Hjelp!
Opprinnelig lagt inn av Hette, her.
Hm, det viste eg ikkje, men han sa det var ein "klinikk", veit ikkje om han ville kalt det det viss det var eit sjukehus han sendte den til? hm... Og syns det var litt merkelig at han sendte den til Bergen, i og med at vi har samme type klinikk her i Førde... 
Men men, eg får no sjå kva slags svar eg får... men uansett er motivasjonen på plass igjen etter laang tid, so no kjem det nok til å gå fort dei neste vekene! 
Takk for heiing og lykke ønskninger!!
Hei
Ser du hører til Helse Vest, så henvisningen er sendt til en av klinikkene som har avtale om slike operasjoner.
I Bergen er det i tillegg til Haukeland sykehus Aleris og Fana Medisinske Senter, og i følge Fritt sykehusvalg er det Aleris som har 26 ukers ventetid.
Fana Medisinske står oppført med 2 ukers ventetid til utredning, men det blir kanskje for lite tid?
Det finnes forøvrig ingen klinikker/sykehus i nærheten av Førde som har avtale med Helse Vest.....
Bruk valgene Fysisk helse, Hud og underhud, Bukplastikk (fettforkle) og Helse Vest hvis du ønsker å se listen over alle alternative klinikker/sykehus som tilhører Helse Vest.
Lykke til 

|