Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 23:22   #1546
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hallo damene!
Stille og rolig ja. Her i heimen også, - godt. Straks sommerferie og helg.

Etter uken uten pc har jeg ikke vært på diett.no (14 dager siden ca) Prøver å følge med selv, har en god del mere innsikt i hva jeg får i meg nå enn tidligere. Samtidig som det da er fort gjort å putte i seg noe som ikke er så bra som man trodde.

Blir mye knekkebrød (hjemmelagde lavkarbo) for tiden. Lettvint liksom - ikke måtte kokkelere for å lage noe - samtidig som det er mat på en tallerken. Når jeg holder meg til ost / kjøttpålegg / aioli så blir det til at jeg spiser mens jeg står inne i kjøleskapet. Blir mett, men det er jo så som så med stemningen kan man si.

Var ute å spiste i går da - det gikk jo så fint. Masser av ymse salater på menyen (Italiensk restaurant; MYE pizza og pasta også). Men det ble en god enkel salat og en pils da. Var veldig godt, men det blir jo litt mental bismak også - når man vet at det egentlig ikke er en veldig god ide. Har jo drukket litt vin i løpet av disse ukene, men ikke øl. Oppe i hodet hadde jeg feelingen av at det var flytende hvetemel.

Har vært "fysen" i det siste da.. Samme følelsen som litt lavt blodsukker egentlig, men tilsvarende svak dragning mot godteskapet. Men det har gått bra. Jeg er flink - og for en skjeden gang er jeg flink for min egen del og ikke for alle andres. Er en liten seier det også.
Tror fysingen skyldes noe hormoner, magen er litt "hoven" om dagen.

Har ikke trent noe siden jeg startet opp, føler at energien ikke strekker til - og melkesyren melder seg jo med det samme jeg skal gå opp en bakke. Tenkte jeg skulle forsøke litt nå etterhvert, må komme litt i form. Er ikke treningsnarkoman heller, er bare snakk om å gå litt mere turer (oftere og lengre). Begynte jo med vitaminer + Omega 3, tenkte å utnytte den boosten det gir til å komme meg ut å svette litt.

Ja, ja - dette ble littom alt og ingenting.

Ønsker dere fortsatt en god kveld / natt.
Klem!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat