|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Ja, Sverige har kommet langt! Beundringsverdig, faktisk. Håper Norge kan "herme" på dette området også 
Reiste ned til Bodø i går, sovet 18 timer i natt og er enda trøtt. Tok mer på enn jeg først antok å ha besøk, så tett og så intenst. Også gikk jeg på en STOR smell siden jeg antok mamma også skulle dele min matglede, men hun var lei og ville ha "ferie", så da ble det billigst å gjøre det slik som det ble. Og ikke hjalp det med magesjauen heller.
Nå er egg og falukorv inntatt med majones og bacon, kaffe med fløte er på vei ned, og til middag blir det noe kjøttdeig-greier ala mamma. NÅ er hun "med", typisk. Opp fra 90.6 til 94.8 fra forrige mandag til nå.
Andre boller nå. Bedre kjøkken jeg kan styre med.
Skal nok klare meg nå altså 
Så bra at hun er "med" deg nå En trenger støtte - vanskelig å leve så tett oppå noen som pøser innpå med feil mat Jeg har heldigvis to skjønne barn som er veldig støttende. Sist jeg lagde pasta ved siden av maten til tenåringssønnen min sa han: Du trenger ikke lage pasta til meg heller, mamma, jeg greier meg fint med all den deilige maten du lager
|