Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-11, 15:28   #207
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Jeg tar opp igjen denne gamle tråden Med vektstagnasjon på over en måned (mistenker dog at det muligens har mer med stress å gjøre enn kostholdet) og et ønske om å spise mer rent og å ha noen regler å forholde meg til for en periode slenger jeg meg på en periode med fettfestival. Det er jo tross alt sommer og festivaltid Festivalperioden min starter på mandag og skal vare frem til 19 august med en ukes opphold innimellom der siden jeg får besøk av mamma og jeg ikke vil gi henne hjertestans og store bekymringer fordi jeg spiser så lite grønnsaker

Mine regler for festivalen er som følger:

• 1-2 gram proteiner per kilo normalvekt (jeg setter minimum 80 gram og maks 140 gram per dag)
  • Minimum 75% fett
  • Max 10 gram karbohydrater per dag
  • 1500-2200 kcal per dag
  • 2 drøye ts cocosa per dag
  • 1 ss tran per dag
  • Vitamintilskudd som normalt
  • Ingen restriksjoner på alkohol bortsett fra at det ikke skal være øl selvsagt Drikker uansett svært lite så det burde ikke være noen issue
  • Trim dersom jeg har lyst - Hvis jeg ikke har lyst er det helt greit å sitte på ræva hele festivalperioden uten dårlig samvittighet (gjør det uansett nå også, men med dårlig samvittighet ...)
  • Det er ingen skam å snu - Syns jeg kostholdet blir helt fordregelig er det helt greit å gå over på min normale ketogene LCHF igjen
Festivalperiode 1: 4.-15. juli med veiing og måling ved periodens start og slutt
Festivalperiode 2: 25. juli - 19. august med veiing og måling ved periodens start og slutt

Heia meg!

Sist redigert av Cyan : 05-07-11 kl 14:47. Årsak: Endret litt på reglene
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat